Оплата і доставка

Способы оплаты заказа

  • Онлайн (Visa, MC)
    Оплата через систему приема платежей Monobank. Возможна оплата с помощью карт Visa, Master Card, а также Apple pay, Google pay. Без комиссии.

  • Счет (IBAN)
    На расчетный счет (ФЛП 2 группа, без НДС).

  • На карту
    На карту (с карты любого банка или с терминала).

  • Наложенный платеж
    Оплата товара наличными при получении, кроме некоторых категорий (акцыонние, габаритные, легковоспламеняющиеся, стекло, продукты питания, одежда и другие рисковые позиции). Только при условии предоплаты 100 грн и доставки перевозчиком "Нова Пошта".

Способы доставки заказа

  • Нова пошта
    Безкоштовно для замовлень на суму від 2000 грн. До 2000 грн вартість доставки - згідно з тарифами. Доставку оплачує клієнт при отриманні.

  • Укрпошта
    Безкоштовно для замовлень на суму від 2000 грн. До 2000 грн вартість доставки вартість доставки - згідно з тарифами. Доставку оплачує клієнт при отриманні.

  • Самовивіз від представника
    Безкоштовно для замовлень об'ємною вагою до 5кг.

  • В межах м. Львів
    Безкоштовно згідно маршруту по районах для замовлень понад 100 грн.

  • Курьером по Украине
    Вартість від 100 грн. Доставку оплачує клієнт при отриманні.

Правила получения товара у перевозчика

Заказывая услуги перевозчика Вы автоматически соглашаетесь на следующие условия:

  • Получая заказ через перевозчика, Вы обязаны проверить продукцию на количественные и качественные показатели в отделении перевозчика.
  • При обнаружении повреждений или недостачи продукции, Вы должны составить акт в отделении, вместе с представителем перевозчика. Данный документ свидетельствует о нарушении договоренностей с стороны продавца и перевозчика. Будет проводиться расследование, по чьей вине были нанесены убытки.
  • Копию документа необходимо прислать на электронную почту (сканкопию или фото).

При соблюдении данных требований Интернет-магазин "Torgcentr" обязуется вернуть покупателю деньги, которые были перечислены на счет, после получения возврата.

У нашому інтернет-магазині діють наступні правила повернення:

При отриманні товару

Переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд і комплектність замовлення в момент отримання. У разі нестачі (крадіжки) або пошкодження тендітного товару необхідно написати претензію до перевізника (Нова Пошта). Гроші будуть повернуті Вам після розгляду претензії. Також просимо повідомляти нам про такі випадки, це допоможе уникнути непорозумінь.

Після отримання товару

У випадках, передбачених статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», клієнт має право повернути товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Повернення приймається лише в тому випадку, якщо товар не використовувався, зберіг первісний вигляд, оригінальну (фірмову) упаковку, неушкоджені фабричні ярлики, бирки, наклейки та інше. Відправлення посилки з поверненням здійснюється за рахунок клієнта.

Прохання попередньо зв'язатися з нами для уточнення нюансів, пов'язаних з поверненням або обміном товару. Вкажіть номер замовлення, причину повернення, в разі необхідності - фотографії товару.